25/10

Jag är fortfarande lika bitter:( ...ÅÅ jävla tråk måndag!allt är tråkigt men det har det varit lääänge..men det ska bli så skönt och resa ner till gumman på torsdag..Jäkla så kul det kommer bli!..jag vill att denna vecka ska fort..jag vill ha torsdag!!!
Har inte gjort så mycke idag..sovit till tolv..men jag älskar att sova<3...då kan man drömma sig bort och vara i sin egen lilla värd om hur livet kunde ha blivit..
Har diska lite men sen fick då ändå leende på läpparna när jocke fått semsterersättning idag..Hurra!då kunde vi vara och handla mat så det var dagens god moment!

Jag har suttit och läst lite bloggar...jag läser oftast dom jag känner..Satt och läste en blogg där det handlar om två tjejer..ena känner jag men det var lääänge sen vi sågs..Dom hade nämligen flytta till London..och fått nå jobb och prova på livet där..Hon hade bara blivit less och bara kom på att sticka och göra nå nytt...när man hörde så vart man paff å som bara varför då bara dra men nu beundrar jag verkligen henne..hon är verkligen duktig som vågar och som klarar av det att flytta till ett annat land så där..å hitta överallt..hehe..Man blir verkligen deprimerad för själv sitter man här och surar och inte har nått roligt att göra..man lever som bara..man försöker som göra livet bra det är väl därför man är kvar här..men man lever inte livet fullt ut..och jag vet inte hur jag ska göra det heller här i denna håla..men du är grym tjejen fortsätt så!..inte för att jag kankse vill ha det livet att flytta dit å så men jag vill ha något att göra eller framför allt någon att vara med!

Life Sucks just nu !! blääääääääääääääääääääääääää

Men jag får allafall fara och träna just nu! Whoho



Så plutti min lilla kisse var när han var liten!..det var länge sen:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!