26/10

Skönt att denna dag snart är över!..det är jobbigt och vara rastlös och bitter det tar en på krafterna..haha..Jag och jocke har varit på dollar en snabbis och ögonshoppa nu när man är fattig så man inte änns har råd att handla på dollar då är det illa..haha..
Sen har jag fått jocke med en ut på promenad i det härliga väder som idas tänka på när man har lite att göra..sen har vi ätit super god middag!Det blev kyckling och ris..å vad jag saknat kyckling det fan det godaste som finns!..medans har vi suttit och kolla på day aftertomorrow som är grymt bra!hundra år sen man såg den..sedan har vi bara legat och myst med varandra..vi har riktigt bara myst och varit med varandra..skönt att min karl kan slita sig från datorn ibland=)
Skönt i morgon får jag äntligen saker att göra..Thanks onsdag:p
Har även prata med Tove gumman idag som inte kunde komma och hämta mig i sthlm..lite synd=(...men så gullig som hon är har hon bokat buss biljett åt mig och till och med betala..så söt hon är!..åka buss i sthlm är ett bängel ska ni veta..här kan man betala med pengar eller köpa förbiljetter eller ha kort..men i sthlm så är det olika för olika..för har du bara pengar på dig så få du inte åka med på vissa..det är helt sjukt!..många gånger måste man ha sms..alltså man skickar ett sms vart man ska och skickar det till ett nummer och sen visa upp på bussen..då gäller det ha pengar på mobilen..hehe..å inte kasta sms..Jag har nu fått sms så kan visa det på bussen det är ganska fiffigt men inte om man inte har nå pengar på telen..men tror att dom inte vill hantera pengar på grund av rånar risk..
Allfall så börjar det dra ihop sig nu..super kul!!!


Sen kan jag glädja mig att Luleå hockey vunnit ännu en gång=) 3-0 mot AIK..fan vad dom är grymma!..jag är så stolt och vara från luleå nu<3
Fortsätt så grabbar!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!