6/9

Den är tidpunkten förra året var det snö..jag minns det så väl! Det var vi de här dagarna som livet förändrades för oss..Svärfar låg sjuk..Det var så mycke kännslor..Rädsla, Ilska, Frustation och Sorg..ja alla kännslor verkligen kom upp vid dom här dagarna..Varför jag minns det så väl var att jag vid dom här dagarna så jobbade jag även fast allt var jobbigt och tillslut resultera det att jag krocka med jobb bilen..Det gick ju bra det var ingen större fara..vart en buckla på bilen..men det var så halt och snö och det var sommardäck på bilen..jag vart så skärrad och jag minns det så väl att när jag kom på jobbet så släppte allt och tårarna föll..Jag är tacksam att jag har så bra arbetskamrater som satt med mig...och jag minns så väl att carola sa att jag skulle gå hem och jag skulle ta ledigt om jag ville..
Nu börjar nästan tårarna falla igen när man sitter och tänker bak..Ni kanske inte tror jag hade det jobbigt men jag lovar det var det för mig..
Nu lämnar jag det för en stund.


Igår var jag och Vanja och prova Zumba på dansmagasinet..det var svin mycke folk!..men det var jätte kul faktiskt..jag älskar att dansa och röra på höfterna!..Jag tänkte lite på dig helena lite ibland för vissa moves påminnde hur vi kan flumma med armar och dansa..haha..
Idag har jag varit ledig=)..så jäkla skönt!..har sovit länge och väl..så jag har hunnit diska och städa toan och köket..Sen har jag varit på hotellet och köpt ett träningskort..Äntligen!..fick mig en fin handduk också..haha..så nu har jag boka träningstid på internet, det är så bra och enkelt nu för tiden..haha..det blir två pass denna vecka..för jag jobbar kväll och delat så kan inte...
Så har vi varit på ica och handla mat..så nu är kylen fylld igen=)
Nä nu måste jag gå jocke ropar på mig maten är klar..och kl fem ska vi ha möte på tjejjouren..
Tjao!


Var tvungen ta en bild när vi var på affären..haha..de ser så jäkla roliga ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!