Idol

I år har jag följt idol heeela vägen..annars brukar bara se i början när folk skämmer ut sig..haha..men nu har jag följt med hela vägen:P
Förra veckan åkte Sassa ut och det tycker jag var hel rätt!..hon gal alldeles för mycke..å när hon sjön lungt så var hon inte så bra..Linda tycker jag var super så fatta inte att hon hängde lös!
Denna gång stod det mellan minna och Alice..det fattar jag inte alls hur folk rösta!Minna åkte då ut..jag tyckte ingen skulle åka ut men Alice var bättre..
Jag tyckte Linda och Daniel inte var nå bra igår alls!..så nån av dom borde ha åkt..även om jag gillar dom båda så tyckte jag att dom inte var lika bra som du brukar vara..
Juryn tycker absolut inte som jag..haha..Det dom tycker var bra tycker jag suger..inte nu med alla men med några:p..
Jag tycker fortfarande om Jay och Olle..dom är grymt bra!! Tycker killarna ägde i år..finns ingen direkt tjej som jag tycker wow..
Jag ser att Jay och Olle är i final, så är det bara!Haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!