Klotski

Du är den knäppaste jag vet!..Du har så sjuka tankar så man nästan blir rädd..tankar som man aldrig någonin någon kan ha!..men du är också bland det bästa som finns..Att du ringer till mig gör så mycke..det är så skönt att veta att det finns någon som ringer även om dom flesta gångerna du ringer så vill du inge specielt och vi bara pratar strunt..och ibland ringer du på dåliga tillfällen eller så okar man inte svara..men jag skulle ändå sakna dina samtal om du inte skulle ringa..det är ändå rätt skönt när du ringer och du får alltid mig att börja skratta med dina sjuka ideer..du kan verkligen göra ens dag..
Jag har kännt dig väldigt länge nu och jag är glad att jag träffa dig och att du är min vän! Jag uppskattar dig så mycke...vi har upplevt mycke tokiga saker tillsammans..vi säger nästan aldrig att vi älskar varandra eller uppskattar varandra..fast det kankse vi borde göra..men vi redan om att vi upskattar varandra..Ja i fyllan kan man säga att man älskar varandra..haha..Du har en stor betydelse i mitt liv..Jag trodde aldrig jag skulle ha en sån vän som du..Vi har inte ofta prata vårat inre..men när det väl händer så kan vi prata i timmar..
Du är den segaste person jag vet och du kan få mig att gå på nerverna..du tar så fruktansvärt tid på dig och du är aldrig i tid å det kan göra mig så förbannad!..men samtidigt vill jag inte vara utan dig..du är den bland dom närmsta jag har...Du är en äkta vän!Jag hoppas våran vänskap består i många år till
Så tack för att du ringer mig och för att du är min vän
Din knäppa Klotski!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!