Vem är Jag?

Jag en liten tjej på 157cm..Jag är grymt kaxig och har alltid varit det..har alltid gått min väg och gjort det jag velat..Jag har växt upp med två män i mitt liv och det har gjort mig så stark..jag har lärt mig och stå på egna ben rätt fort ..Jag har aldrig varit mode intresserad och sminka mig aldrig och brydde mig inte om hur jag såg ut ..Idag är det lite annolunda..Men på senaste år har man tänkt mycke på min kropp..det borde vara tvärt om ju äldre man blir ju mindre bryr man sig..Jag bryr mig fortfarande inte så mycke om mode jag tar på mig det jag tycker är snyggt..
Jag är förbannat envis och kan väldigt fort arg..Jag pratar förbannat mycke och jag säger alltid vad jag tycker fast ibland kan det bli fel..Jag är jävligt mån om min famlij och vänner dom står alltid i fokus..Jag har grymt sjuk humor..och det stora delen av mitt liv tar jag med humor och är jag med mina vänner så vi inte seriösa :p
Men jag kan vara mycke kännslig också har blivit vädligt kännslig på senaste åren..Mår någon dåligt i min närhet så är jag alltid där..
Jag älskar utmaningar och min största önskning är att hoppa fallskärm men jag är fruktansvärt höjdrädd!..Jag hatar spindlar och getingar..
Jag älskar karuseller det är det roligaste som finns!
Jag är ganska så slarvig och kan vara mycke lat men samtidigt kan jag väldigt ofta bli rastlös..
Jag älskar åka snowboard.
Jag är en väldigt stressad person inom mig..Och jag har haft panikångest sen jag var tio.
Jag har väldigt lätt för att få kontakt med människor..Jag är väldigt öppen person..Jag har väldigt svårt med människor som är svår att komma in på livet som man inte riktigt vet vilka dom är och dom som är väldigt tysta av sig..
Hade lite och göra..lite tidsfördriv bara..ville bara skriva nått i bloggen:p



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!