19/9

Idag har det varit en städar dag..vi har städa heeela lägenheten och det känns underbart!
Sen har man varit och rösta..det är första gången för mig även om jag har kunnat rösta tidigare..men första året sket jag i det för jag kände att det var bara skit..förra året missa jag det för då jobba och sen hann jag glömma bort det..men eftersom moderaterna vann i förra valet har jag kännt hur viktigt det är och rösta..
Jag fatta ju ingenting hur man gjorde men jag kryssa bara nå..haha..men det blev rött på alla tre..å jag hoppas nu dom verkligen vinner..jag vill inte ha nå jäkla blåa som styr vårat land!

En sak som irriterar mig är att jocke har ju tänkt köpa merca och han har nu börja vela och folk på FB säger tycker han ska köpa en och en massa saker..jag håller på brinna av!..tycker inte folk ska yttra sig om saker dom inte vet..för det första är han arbetslös och det kostar och ha bil..och jag betalar ju alla räknar här hemma så det är väl klart man blir lite sur på folk som säger att han borde köpa en..man ska har råd och betala alla räkningar..har man råd med bil har man råd och betala räkningar tycker jag!..men han gör som han vill jag tycker man ska tänka först och sen om han köper bil så kan jag inte göra nått åt det..jag får väl bara sucka och låta det vara..

Nä nu ska jag fortsätta skura:p
Jo i morgon ska jag tattuera mig!!Snacka om att jag är nervös!


Jag bara älskar dessa :



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!