28/9

Har haft lite dåligt samvete och nästan gråtit på jobbet..jag är så rädd att göra fel och jag gillar inte när folk känner sig irriterad..det är tur att dom på jobbet stöttar mig och säger att jag gör så gott jag kan och man kan inte göra mer..Fatta hur bra arbetskamrater jag har!..Jag älskar dom<3
Jag har varit trött hela eftermiddag..även om jag sovit bra i natt och jag sovit bra så har varit trött och är det fortfarande..
När jag kom hem så var det mat på bordet..världens goaste mat fick jag!
Nu känner jag bara mig slö och inte alls på topp..
Jag orkar fan inge just nu...
Känner mig bara att jag vill gråta och känner mig helt värdelös..Men det vänder nog snart!
Nä nu ska jag ta tag i disken..som är såå jätte kul(eller så inte)
Sen blir det bänka sig framför Idol =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!