29/9

Jag hade ett mycke bra samtal i morse med min kollega Jonas...Det fick mig och tänka och det fick mig att känna mig stark..Ibland behöver man kloka ord..Tack jonas!
Jag fundera mycke på livet om framtid och vad jag vill göra..men de är det jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv och kankse är det bra men också osäkerhet..Men det är bara jag som vet bäst hur jag vill leva mitt liv..Jag försöker gå olika vägar och just nu är jag här. Jag har strävade efter ett jobb som jag fick, som älskar som jag helst inte vill bli av med..Men om en sak har löst sig så har annat gott mindre bra..Men det är väl det priset man får betala men jonas sa till mig frågan är hur mycke man är bered att betala..Man får alltid betala ett högt pris vad man än gör..
Men nu är det mitt liv och jag väljer och gå den väg jag vill..Alla människor väljer sina vägar..Ibland får det konsikvenser men alla måste få misslyckas för att lyckas..Man lär sig alltid av det!
Så nu känner jag mig stark och Jag tar ingen skit..Jag vet vem jag är och jag går min väg som jag vill..Pengar är inte allt för mig så länge man är lycklig..Jag vet vad som får mig lycklig..
Jag avundar dom som vågar göra saker med sitt liv..börjar plugga , flyttar bara för att prova nå nytt, dom som reser runt..ja dom bara göra för att dom vill och skiter i vad andra tycker..Ni är stark!
Jag borde också vara lika tuff men är inte det när det gäller det..jag gör inte vad som helst..men man borde göra det..chansa lite mer i livet..
Ja man kan grubbla mycke, vet inte vad man ska göra med livet och det kommer jag grubbla på  men jag är en bit på vägen..Jag kommer nog dit en dag..Så länge jag är med själv och står stadigt på marken och inte tänka på vad andra tycker om en...
Så lev er liv som ni vill leva och låt ingen annan komma ivägen för det !

Nä nu ska jag inte sitta skriva om det mer även om fundera mycke på livet...
Arbetsdagen var då toppen och jag sluta halv tre..Jo vi har fått kolla på vårat schema å shit vad det har ändras ändå men jag har samma helgen ändå..men det är helt okej kommer gå bra när man väl kommer i det..
Nä snart ska jag äta..får se vad det blir för gott=)
Är ledig nu i två dagar..ska bli mycke skööönt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!