Hemma Igen

Nu är man hemma igen..Jag har hunnit var hemma en hel dag :p..har jobbat i dag som vanligt och jag var otrolig pigg i morse..Det brukar jag Aldrig vara!..haha
Helgen har varit jätte bra=)..den är alltid bra när man får åka hem :p
Denna gång planera jag inte så mycke..för annars brukar jag ha planerat varje dag vilka man ska träffa och så men denna gång orka jag inte.
Så Fredag var jag och jocke å storsa runt på stan och kolla..sen Träffa vi Christer som vi gick och fika med=)Kul få träffa min kära vän=) Käka sen hos mamma, Super gott som alltid!till och med klotski kom och åt..Var och hämta upp Gullan och for till Klotski och såg film och bara tog det allmänt lugnt...Gullan min sötnöt, jag diggar henne<3
Jag har som slutat dricka två dagar utan har hållt mig nu till en..det känns skönt å vara nykter =) Var och hämta pappa sen för han hade varit på krogen..nu är det min tur och skjusa och hämta..haha
Lördag så var jag, Jocke och klotski och strosa runt på storheden...Åt sen tacos hos pappa för han fyllde nämligen år=)så han fick nå lotter...å sen hade vi köpt nå till Amanda som hade fyllt 10 den 21...
Nenne och Katarina å Henke var också och åt..det var jätte kul och se dom=)
Sen plocka vi upp Marie på sunderbysjukhus..eller jocke hämta henne..hehe..For sen till Klotski som är seg så in i Helvete!!han satt och åt när vi kom och hade inte duscha..jag höll på bli galen!..men jag skulle ändå inte vilja vara utan han<3..Sen blev det då fest hos Anders och Vicky<3 träffa gammla godingar från förr och vi spela och lekte..det var en väldigt trevlig kväll=)..och jag var duktig mot slutet och drack bubbelvatten...Jag är fan stolt att jag lyckas trappa ner på alkohol..jag brukar ju annars vara partyprissen som alltid är så full..haha..men lyckas hålla mig i skinnet nu på senaste tid och det faktsikt väldigt skönt!
Men det var en jätte kul kväll allafall=)
Sen i helgen har vi hunnit träffa Maja och sören..Vi for till dom och hälsa på och dom vart ganska förvånad..men det var kul..Jag bara älskar dessa två, det är dom två finaste och ödmjukaste som finns<3
Söndag hann vi fara och hälsa på Morfar innan vi for hem..Söt Morfar<3
Det var min helg..Tack alla underbara för helgen!..Jag Älskar er i massor<3
Det gör så ont jämt när jag ska åka hem, Man vill bara helst stanna!
Jag hoppas att någon dag jag kan flytta hem..Bilda famlij och bara vara lycklig..
Nä snart ska jag bänka mig framför Idol
Se Ya !

Här är några bilder :

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!