Katastrof!

Man vart så arg och frustrerad igår när man kolla på tv!!
Först att så många hade rösta på Sd så dom kom in i rikstaden är ju hemskt!..Och dom som bodde i skåne hade 10% gett röst till sd..det är jävligt mycke..Det har jag sakt tidigare gräv bort skåne:p..jag gillar dom inte..haha
Sen att dom blåa vann var ju ännu mer katastrof!
Jag fattar inte vad folk håller på med!
Okej förra gången när dom blå vann så var det finanskris så det var inte så lätt..å man vet aldrig om det hade gått bättre för dom röda..så nu är det upp till bevis för dom blå..det ska bli spännande och se hur det går..
Det gäller och hålla hårt i sitt jobb..å jag hoppas jag har jobb 4 år till..
Jag tycker synd om dom som är arbetslösa och sjukskrivna..dom kommer inte få det lätt!!
Jag vet hur det är och vara arbetslös...
Men dom som rösta på blå dom har nog aldrig varit arbetslös i sitt liv..
Så nu måste vi ha dessa blå i 4år till..
från början tyckte jag att Fredrik var okej..men efter debatt i tv sjönk det till minus!..han påstod att arbetslösheten blivit mindre..att man får hjälp från dag ett med jobb coch..att dom sänkt arbetsgivar skatten och fler fått jobb...
Det är en ren lögn!
Nu måste vi ha denna statsmenister i 4år till..det är ju skandal!
Ja det är mycke kännslor som kommer..
Men idag ska jag gadda mig=) iiii!!det ska bli nice!

Kommentarer
已知 Mohammed☆ Al-debis

Hehe, jahhp katastraof..

hihi, det var skåne som är mäst rasiter, så jag vet det nu, hehe. det blev över 10,1 % i skåne som röstade, vet du hur mkt det e elr.. :)



Hatar sverigedomekraterna typ nu (elr jag hatar dom fölänge sedan)

2010-09-20 @ 21:19:09
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!