Tove

Det var alldeles för länge sen vi sågs=(...och jag saknar dig i massor!!..jag vet inte hur länge sen det är men det börjar väl bli ett och halv årsen vi sågs..
Jag hade så gärnat velat vara hos dig och krama om dig i massor..Vi skulle behöva en Tovssan och Tellan time det  vet du med..
Du är den bland det bästa jag har och en av dom jag kännt längst av mina vänner..Vi har gått igenom så mycke tillsammans både skratt och gråt..jag vet att du inte haft det så lätt idit liv och inte har det lätt..men du vet att jag aldrig sviker dig!..
Vi är så lika du och jag..lika små och tokiga :p..vi tycker oftast lika och ibland kan vi till och med tänka på samma sak..och det gör oss så bra ihop=)
Du har hjälpt mig så många gånger och du har alltid funnits där.
Även om vi bor långt i från varandra så kommer vi alltid vara vänner
Du är en sann vän<3
När du skickar sms i bland hur mycke du saknar mig och hur mycke du älskar mig, det är så fint..det betyder så mycke och veta att du finns där
När du inte mår bra så gör det ont och när du mår bra så mår jag bra med dig!
Glöm inte Tove att du är Bäst och du alltid har mig <3

Jag Älskar Dig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!