29/4

Nu är de fredag igen:p och jag har varit hemma i 5 dagar:p...å jag har hunnit känna å rastlöshet redan..men nu idag är man på toppen humör=)
Ja dom dagar man varit hemma har man inte gjort allt för mycke..jobba kväll måndag och tisdag..onsdag jobba man till halv tre och igår var man ledig..Jag har hunnit städa å diska och sedan bara legat i sängen å lata mig å sett på massa bigbrother..jag har blivit värsta nörden när de gäller de:p...men de är så underhållande tycker jag..
idag har jobbar heela dagen=)..käka lunch med min kära fästman..de var trevlig å få lite sällskap och att vi gör nått tillsammans=)..sedan efter jag sluta traska jag till garage där lia och jocke höll på stoppa tillbaka baslådan..fråga mig inte varför..För lia skulle köpa den..men han kankse inte har råd vad vet jag...sen for vi och käka jag åt pasta:p..jag var inte allt för super hunrig..och så släppte dom av mig för att fortsätta skruva i bilen..De blir nog ta en promenad sen och hämta dom..för dom dricker öl medans dom skruvar..vi får se hur de går..haha!
I helgen är de valborg..jag hade gärnat velat vara i lule men jag jobbar..men de gör inte mycke alls..De känns jätte bra faktiskt=) Jag är glad ändå:p
Nä nu ska jag se på bigbrother..haha
Trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!