5/4

då man jobbat hela helgen och hela dagen igår så fick jag helg..Ja en dag men de gör ändå mycke:p
Måndagen var bra jag fick mig go fika för Linn fyllde år:p så de var inte dumt=) Så blev jag hem skjusad av Linda som skulle hämta nyckeln till jouren..det är inte dumt med skjus hem!
Så jag gjorde inge alls sen på kvällen..Jag bestämde mig att somna på soffan och när jag vakna till och skulle gå till sängen..detta är sjukt!..jag minns inte färden..hur jag tog mig till sängen..När jag sa det till Jocke i morse så sa han att jag såg väldigt konstig ut å vingla lite..Och nej jag hade inte druckit!
Min natt har varit fruktansvärt jobbig..sovit oroligt, snurra å drömt sjuka drömmar å svettats som en gris!..Jocke kände på morgonen på min panna å sa att jag hade feber..å det kankse därför jag mådde så konstigt igår kväll..Kanske ,man vet aldrig...
Halsen kände mer pajjad i dag..har inte våga hosta i natt för det gjort så ont..men i morse var de illa..så jag hosta gult..inte mysigt!..men nu är den bättre..men fortfarande hes..å folk skattar åt mig när jag pratar=/...haha!..Synd om mig!
Så jag har bara mest vila upp mig i dag..men blir knäpp efter ett tag..å börja diska för att göra nå..haha
Och nu så blir de kolla på nå avsnitt på nätet va nå program för sen sova..jag jobbar 11-21:30..en riktigt lång dag..så hoppas kroppen mår bättre då..det måste den!..men jag kommer jobba allafall!..haha..palla inte vara hemma!
Ha de gott !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!