8/4

Jag är fortfarande inte frisk och inte blir de blir bättre..Halsen har börja bli bättre men då har man fått världens förkyldning i stället..Jag sitter å nyser just nu=(...De känns som man bara blir sjukare och sjukare..Man är inga krafter alls till någonting!
Jag sitter med morgon rock och drog nyss upp persinerna..men för min del blir de bara vara inomhus idag=( ..å jag har inte träna heller på en vecka!
Blää...jag vill bara bli frisk just nu!
Men så länge jag är frisk till jag på Onsdag när jag åker till lule så blir jag jävligt nöjd!
Gu vad jag längtar hem just nu..jag vill bara att helgen och veckan svicha förbi!
Min dator har varit i lycksele nu sen igår..man kan kolla de vi posten å se hur den reser..men inte har jag fått att jag ska hämta den..ååååå!!..vill ha den nu!!..jag ska få via sms att man ska hämta den..men icke jag fått nå sms..Jag är irriterad!kan ju inte vara så svårt å få hämta sitt paket!!
Jaja men jag får väl den någongång:P
Även om man inte har så stor ork just nu så har jag ändå tänkt slänga på mig ett linne å shorts så blir att diska å städa..de bör göras! har en del disk!
Men jag hoppas ni får vara friska och ha en trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!