Påsken 2011

Påsken har varit fantastiskt skön!
När jag kom från lule på onsdag jobba jag kväll och sedan på torsdag jobba jag från 8-15 och sen var de bara dra iväg igen.
Vi käka mat i Arvidsjaur:p å snacka vad mycke bilar som med släp med skotrar på..hur mycke som helst! De var en del som skulle köra skoter i påsk:p
Vid halv sju ungifär var vi framme i stugan och jag kan säga att de var en del snö kvar:p Vi kunde inte köra fram hela vägen..för vägen som man svänger in på var de snö så vi vart hämtad med skoter av Amanda och Maria=)
Vi har myst! spela massa kortspel och Yatzy på kvällarna..Var ute på äventyr och kört massa skoter på dagarna..
Så pimpla vi en del men fick ingen fisk alls! men de gjorde inget för de var så soligt så man låg bara på skotern å sola och njöt! Och så vart de en del kubbspelande:p..har aldrig spela kubb på isen..hehe..men de var kul! Isen var väldigt tjock i Arjeplog:p
Men helgen var super kul! hur har haft de hur härligt som helst! i brun i ansiktet blev man också:P
Hehe:p





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!