veckan i lule=)

tänkte bara skriva vad jag pysslat med när jag var i lule=)

Som sakt så åkte jag på onsdag när jag slutat kl 12..eller jag var hemma och åt först så det blev vid ett tiden någon gång:p var framme vid middags tid då jag och mamma åt middag tillsammans=)...sedan så följde med klottan när han hade rast han var och käka=) sedan for jag till pappa och sov där å de gjorde jag hela veckan:p

Torsdag var de begravning=(...först kom Tove till pappa då jag äntligen fick krama henne! Vi satt och prata och sedan gav vi oss i väg..For först och köpte rosor och sedan plocka vi upp Leo så for vi till Örneset där möttes vi av systrarna Lina,Jane och Lucia...vi upptäckte rätt fort att de var nått som inte stämde..då kom en kille som jobba där å sa att dom inte hade gravsättning idag och fråga vart vi skulle..men de var ute på hertsön..panik så trängdes vi alla i min lilla jetta för att systarna hade åkt buss..så vi blev försenad lite grann..Pinsamt!..Men jag tror anders där uppe förstod nog=)eller hur min vän?..saken var att en kompis sa tidigare att de var där å jag googla å de stod de..så de stod fel..men skit desamma, vi kom oss dit allafall!..
jag satt och försökte hålla tillbaka tårarna för jag gillar inte gråta inför så mycke folk..men för alla andra satt å grät..Ja jag vet att man inte måste gråta, men i allafall så när kim gick upp och läste sin dikt sprack de..tårarna spruta!de vart så jobbigt..jag palla de inte!..som tur är så hade jag Tove och Vicky bredvid mig som höll min hand..Jag är så glad att jag hade Tove vid min sida!
Den var fridfull och fin begravning med fin musik..efterråt krama man alla gamla polare och plus Anders föräldrar..
efterråt for till UH(ungdomenshus)..där hängde vi alla förrut när vi gick gymnasie..å när man klev in så fick man ett leeende på läpparna..man kände sig hemma!Man kände sig precis som 16 igen..
Tänkte bara också säga att min otur sluta inte där utan efter begravningen så starta inte bil kräket! fast till slut gick den i gång..tur de allafall!
Vi åta smörgåstårta prata och mindes den goa tiden..man har så många minnen tillsammans..
Alla som jobbat och alla man träffat och lärt känna har betyt mycke i mitt liv..Uh var mitt liv!..Jag älskar alla från uh ni är guld värda!Tack för att ni funnits och för att jag fått lära känna er! Ord går inte beskriva men fan vad jag Älskar er!
Det var kul och träffa alla igen allafall..även om de ska för sånna dåliga omständigheter!
Sedan blev det middag på tasty med Leo,Anders,Vicky och Tove=)..efter de så följde Tove till min mamma för hon ville träffa henne..för hon har som varit som en extra mamma..så var klottan med:p..Jag skjusa hem klottan och sen Tove=)...sedan så for jag och Tove till Leo och såg film=)
de var den dagen=)

Fredag så for Jag och Anna till pite och bada på pitehavs å bada vi hade jätte trevligt=) sedan så for vi hem till Annas föräldrar och grillat=) super gott var de! Sedan for vi till Annas syrra Linda och gjorde oss i ordning..drack och spela lite spel:p sedan drog vi till krogen till ett ställe som heter kalles..där vi dansa och träffa trevligt folk=) som sedan följde oss på efterfest hos Linda..jag ville ändå vara hyffsat kör klar dagen efter så jag drack vatten=) kom hem vid halv sex till Annas föräldrar då vi sov i deras husvagn=) de var så mysigt=) De var en super kul kväll!Tack flickor!

Lördag så var man ändå lite bakis..hehe:p lite huvudvärk hade man:p...men Anna var nog mest bakis..haha:p är så söt!men vi åkte inte till lule för en två nå gång:p..Sedan åt jag middag med Klottan och Leo på pastabacken, som var super gott!
Sedan drog jag och klottan till Boden Till marie, där Tove redan var:p vi gjorde oss i ordning=)..så kom Magnus och Ida..å så Vicky=) sedan kom två killkompisar till Marie..Ena minns jag inte vad han hette:p men den andra kallades för Jerry som jag kalla hela kvällen för " tom och jerry"..haha:p
Vi dansa och flunma oss i massor! körde våra egna dansa movs och pojkbands dans..haha!..sedan blev de krogen=) där de blev mycke dansande med och till och med vi dansa på strippstång som dom hade..haha..de var en väldigt rolig kväll!

Fortsättning följer! Jag måste dra och jobba nu:p
Å texten blev knäpp, Den går inte å ändra min dator får sina egna spratt i bland!

På återseende

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!