21/8

Då har man jobbar helgen över=)..Å jag vill bara säga kaos!!
Börja med fredag kväll då en som var sjuk i andra gruppen så vi fick hjälpa till men de sluta med att jag och en till jobba över för att andra gruppen inte orka ta sina egna i slutet så dom fick gå hem i tid..de gör mig liite irriterad!..Jag ställer alltid upp! Men nån gång så kommer jag inte göra de!...Men fick med mig en kaka av Pia och sen försvann de dåliga humöret..haha
Idag har vi gått kort hela dagen..Vi har fan inga vikarer som kan jobba..de är helt sjukt!..Men jag gick delad så dom som var kvar gjorde de bra=) men de var lätt kaos när man kom tillbaka de var så mycke som inte var gjort..men de gick bra och kvällen har flytit på bra=)

Nu ligger jag är här svin hungrig!! skulle kunna en hel häst!..jag har ätit en grape och körsberstomater..men jag vill ha mer!!..har inge hemma=(..måste handla i morgon..
Jag har mått så fruktansvärt dåligt i helgen så jag bara vela spy..och så plötsligt är man hungrig som en varg..men de är väl så när man är gravid..

Sen har jag fått vetat att min storebror blivit rånad av två killar som slog ner han och tog hans pengar..tur gick de bra och han mår bra=)..men man blir så jävla förbannad när man hör sånt..Stryk ska dom ha!!

Nu väntar sängen:p i morgon blir de jobba en stund och sen börjar jag skolan=)..Ska bli spännande:p..Jag börjar plugga inom mitt yrke så de känns bra=)
God Natt !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!