24/8

Ja då var man till skolan i måndags och vi fick som bara information och så..Vi kommer alltså gå skola på eftermiddagar på måndagar och förmiddagar på fredagar...Men de kändes som om dom inte hade riktigt koll på läget..man som ett frågetecken..å sen trodde jag vi skulle läsa flera kurser så man sen blir nått nä men då var de tydligen bara en kurs..så man kände sig lite besviken och ovärt bara en kurs de hjälper som inte mig och bli nå men tänkte sen ja men den är bara bra och ha..Nu har jag gett mig i de så då gör jag ju de..
Så skolan var inte länge så gick tillbaka till jobbet men som tur va så kunde gå hem för dom hade täckt upp=) Så skönt och sluta tidigt så jag passa på och handla mat:p
Men var trött som ett as så sov redan vi nio..haha..
Och vakna ändå typ halv tio dagen där på...men kände min kropp behövde de..så jag låg i sängen och såg film och käka frukost..Lyx!
Sen tyckte jag de plinga på dörren men de plinga som bara en gång och jag våga inte öppna sen när jag skulle hoppa i duschen ringer ett konstigt nummer å då är de lybo som undra om han fick gå in i lägenheten...Så han kom upp och berätta att tjejen nedan för tyckte de lukta dåligt i hennes kök och han ville kolla om de kunde komma här i från och han tog bort en liten låda kring rören i köket...å där var där grejjer kan jag säga..hitta ett gammalt blend ciggpaket från jag vet inte när och typ skrutt som blivit lika litet som ett russin..uch de har ju varit innan vi flytta in..så han tog bort lådan för den var möglig kan jag säga..dessa lägenheter är inte nya kan jag säga!
Men tyckte de var pinsamt för jag hade inte städa å massa disk..han måste tycka jag var världens svin!..haha..
Sedan spendera och städa och sen gå till lybo som jag trodde kunde hjälpa mig å söka längehet men där var de inte mycke till hjälp alls!..så tog jag mig en promenad runt Lycksele:p

Idag Har jag haft min lååång dag! börja elva..har haft mötesdag:p sedan gick man på kvällen å har jobba till halv tio..men de var sista lååång kvällen för mig och jonas så de firades med att ta en hamburgare på shell...haha..
Så nu är den avklarad..för sen blir de byte av schema=))) Så då blir man av med den lååång turen..gu så skönt!..har haft den nu två gånger när vi bytt schema å de är tag..Så jag kommer inte sakna den..haha

Nä nu ska jag he mig i sängen..Ska upp och jobba i morgon:p
God Natt!!


Kommentarer
Sara

Tack Mia <3

2011-08-25 @ 09:40:43
URL: http://frookensara.blogg.se/
Frugan

Ska du söka en 3:a i lycksele eller vad ska du göra? :)

2011-08-26 @ 23:52:57
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!