31/8

Då var det slutet på den här månaden och räkningar är betalda=)
I Måndags så var jag och klippte mig=) Skönt! Nu är jag korthårig igen..det känns bra
Sen var jag i skolan och vi gick igenom lite grann om läxan som vi fick..så nu måste vi läsa några sidor och sedan skriva en del saker..och jag har inte börja skriva än..jag har hunnit läsa nån sida i skolan men har en del kvar och läsa..Men jag ska börja med läxan..snart..
Sedan for jag och jobba=)
Jag hann till och med gå på stan en sväng och då köpte jag kolegeblock plus ett par skor fick följa med mig hem...jag kände att jag ville unna mig något=))

Igår jobbade jag till kvart i tre och sen var de möte med tjejjouren=)..den har varit stängd under sommaren..Men de var kul och se alla igen=)...Med en del prat så besluta vi att lägga tjejjouren på hyllan ett tag av olika skäl..De känns trist men de är bäst så..sen får vi se när de blir att vi startar igen..
Jag tycke de är ganska skönt att de får ligga på is för känner man inte riktigt tid med de just nu..

Idag har jag jobba till tolv..Jag har varit mycke trött idag men de har gått bra och jobba=)..Vila sen en stund i soffan när jag kom hem..Så sen for jag och kolla på en tvbänk jag har länge velat ha en ny..den är så stor och klumpig och inte riktigt hel..Men jag hitta en på jysk som jag köpte=)..Jag är mycket nöjd över köpet=)..Känns bra med något nytt=)..Och Marcus var så snäll och kom å bar upp den åt mig..Tack snälla Svåger=)
Så behöver jag få bort den gamla..men då har jag tänkt och jag har tänkt ringa puls och dom ska få ta den, så då kommer dom å hämtar den..då slipper jag lyfta..Smart va!..haha

Sen har jag sökt lägenhet=) en på brännbärsvägen och en på grönsaksstigen...Hoppas Vi får nån av den!De skulle vara så härligt och flytta från denna lägenhet..men vi får se hur de går=)

Nä nu ska jag ta de lugnt..sen ska se film och käka gotta :p

Från :

Kankse inte bästa bilden

Till:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!