7 År

Igår Var de 7 årsen de blev vi<3
Tiden går så fort!
Vi firade inte nå alls typ :p..Vi var på 2års kalas och sen låg vi hemma och myste och såg film å åt gåtta..men har tappa smaken igen=(
och fortfarande sjuk=(

Älskling vi har varit med om en del på våra 7år..Mycke motgångar har haft i mot oss..men vi har alltid funnits där för varandra och vi har alltid löst saker..Vi har gett varandra andrum åt varandra..
Jag Älskar dig Jocke<3 du är den finaste!
Du tar hand om mig, Du är där och du är den snällaste jag vet<3
Men nu börja livet ta fart..vi börjar komma upp igen!..Jag har jobb och plus att vi ska få oss en liten knodd<3
Livet bli bara bättre=)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!