19/12

Då var helgen över, Skönt!
Vi har inte gjort nå alls..jag har mest legat och varit bitter och kännt mig ensam=(
Och vi visste inte vad vi skulle göra, så vi såg film från kl två till typ elva, tolv nån gång..Vi börja med trassel, Super härlig film!Den måste ni se!..Sen så vi ensamhemma 1-4...Dom är ju bara för roliga:p..men sista var inge bra alls..
Igår så gjorde vi inte heller så mycke, Tvätta typ..
Voj voj vad helgen kännts lååång!

Idag har jag diska och vikt tvätt och slagit in lite julklappar..Jag blev alldeles slut på! Så jag la mig i sängen vid datorn och där jag är fortfarande..
Klotski har ringt och surra med mig en stund..de behövdes!..Han ringde mig alltid förrut jämt men nu var de ett vääldigt bra tag sen..Jag har sakna samtalen!
Man blir på bättre humör=)
Jag saknar verkligen alla där hemma så de finns inte!

Sen vill jag passa att säga Grattis till jeanetten som fyller år idag=) Massa Kramar till dig!




Våran älskade lilla lycka<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!