6/12

Nu är mina två jobbar helger över, gu så skönt!
Idag är jag ledig=) De har varit så skönt och sova..Men ungarna har levt om till och med vibbrerat i bordet..Då förstår ni hur irriterat de är..Men jag har märkt att mitt tålamod har gått ner till noll..haha..de är helt sjukt!
Och mitt arga mejl till lybo för några dagar sen har dom inte svara på..Dåligt!..klarar dom inte av klagomål!
Jaja men skit de samma nu ska jag inte gnälla nå mer på de!
Måste berätta att de är min sista vecka på jobbet=((...de känns skönt och få ledigt men samtidigt tråkigt och sluta..Jag kommer sakna dom!..Så jag jobbar bara onsdag och torsdag sen går jag på mamma ledigt..de känns helt sjukt konstigt!
Jag hade ju tänkt jobb lite längre men då måste jag bängla med löne och försäkringskassan så jag ids inte bängla så jag tar ut hela då jag fått de:p
Men jag har börja få så besvär med ryggen,har så ont om kvällarna så inte sant! Sen har jag blött näsblod två gånger på några dagar,Jag bara avskyr de!
Annars idag ska spendera och diska och städa och tvätta..sånt som man gör när man inte jobbar..:p..hehe..Sen hade jag tänkt på dollar och köpa lite grejjer:p
Ha en trevlig Tisdag=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!