9/12

Ja då var de fredag=)
I veckan har jag inte gjort allt för mycke..Har jobbat och på onsdag hade vi planerings dag som var väldigt trevligt=)
Har även Varit till Anna.L och fika med Anna.A och Therese som var mycke trevligt=)Tack tjejer! Titta även på Annas vagn som hon ska sälja och den tänker jag köpa..så jag är super nöjd!..Hade tänkt fara och hämta den idag=)..skönt att man fixat en bra och billig vagn.
Igår var min sista dag på jobbet *snyft*..De kändes mega konstigt och gå på så lång ledighet..De var med blandade kännslor igår..trist att lämna jobbet och arbetskamraterna, för de är ju som en andra famlij..men samtidigt skönt och få gå på ledighet och njuta av sista tiden och vila upp sig=)
Jag har så fruktansvärt ont i ryggen på kvällarna...jag hoppas de inte blir värre eller jag få nått annat bängel..
men jag vet att jag kommer ändå bli rastlös när jag inte har så mycke att göra..Men just nu försöka jag njuta å så är du ju snart jul så då åker jag ju hem ett tag så=)
Men jag kommer sakna alla där på centrum..Guldklimpar<3
Men vi ses på julmaten till veckan och sen kommer jag nog dyka upp någon gång :p
Idag har jag inte gjort allt så mycke..Städa här hemma och vikt tvätt och har även suttit med skolläxan:p
Sitter just nu och kollar på kill och tjejnamn=) Vi har ju två som vi vill ha men vill som har lite fler och välja på :p
Och den lilla lever om så mycke i min mage om dagarna<3 Mys !
Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!