God Jul !

Har nyss slagit in alla julklappar=)

Sen kolla jag får i lön och kan säga tårarna börja rinna..4 tusen!..Har en hyra på över 5 och bredband och el att betala..Hmm de gick som inte ihop!
Ringde sen försäkringskassan men var inte hurra så mycke, två tusen=(
Jocke får inte pengar för en den 4 Januari från försäkrningskassan..
Men klarar oss..Jag betalar nu elen och bredbandet i morgon när jag får lön..å sen betalar jocke hyran när han får pengar..Jag har skrivit till lybo så dom vet..
Men de känns ändå surt! Kändes som om min jul förstördes där lite grann..=(
De är underbart med barn men när de så här bängel så bara jobbigt!
Fin julklapp jag fick..woho!eller så inte!

Men kan inte deppa ihop nu!

Jag ska ta och diska och stöka undan och sen så blir de lilla julafton hos svärmor..
Sedan i morgon drar jag till Luleå! Så härligt !
Ja just de måste packa också..
God Jul och Gott Nytt år på er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!