18/2

Då var det fredag igen:p
Ja vad har man gjort denna vecka..ja mest bara jobba:p onsdags så skulle jag på vatten gympa men den var flyttade till dagen innan..så jag simmade en halv timme..å det var mycke skönt!
Torsdagen var jag ledig så jag gjorde inte mycke alls!..såg på uppdrag gransking som jag diggar stenhårt och sedan städa jag å diska:p..Träna fys sedan på kvällen:p
Idag har jag jobba heela dagen..jå jobba över lite..så blev det tacochips kättfärs och majs å salsa..haha snacka vilken middag..special tacos..haha..vi orkade inte handla grönsaker:p
Så nu sitter jag här och är trött å slut:p
Men inte har jag helg för de!..nope jobbar heela helgen låång..i morgon har jag delad tur..drygt!..men det gör inte så mycke för jag har ju inge bättre för mig:p
Nä nu blir det lata sig i soffan!
Trevlig Helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!