24/2

Idag har jag varit ledig, så jäkla sköönt!!..Jag har inte gjort nå mycke alls..hade tänkt först gå ut en stund i det fina vädret..men jag orkade seriöst inte göra de..tänkte jag skiter i det idag ska jag bara vila :p
Så har suttit och kolla på Bigbrother som är så underhållande..det är kul å se på :p..Värkar vara ett härligt gäng..jag tycker cilla är jäkla rolig och prat glad...jag gillar ume killen och den lilla skåningen som värkar vara den som är fullast på fest..haha..men bäst av allt så diggar jag Gurkan..han är så jäkla kul!..han är i en bur med tre andra och dom tävlar två stycken om att få komma in i huset å dom får massa förmåner dom kommer få bestämma en del:p
man ska rösta in två av dom..hoppas Gurkan är en av dom :p...Haha..så jäkla kul när Gurkan kommer in och titta å så säger han "Va fan de jävla fyra blattar här inne"..haha..
Nä men det är kul !
Så har jag nyss varit på fys pass en timme:p
Så nu är det bara ladda upp för en helg med jobb..men skönt man jobbar kväll i morgon allafall:p



Detta är från ettan våran..I miss Gammelstad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!