3/2

Jag har inte orka skriva nå för har bara inte orka..har inte mått bra alls! jag har mått illa hela veckan..å knappt velat äta men sen på kvällen vara svin hungrig!
Jag har inte gjort alldeles för mycke dessa dagar..har jobba å sen igår tvätta jag mindre mysiga lakan å täcken å även lite kläder..men ena maskinen är jäkla cp som inte tömmer vattnet..Sedan var jag på vatten gympa och sen bada jag bubbel pool det är så jäkla sköönt!Dom är jätter härliga tjejerna där..även fast dom är över 30..haha..å igår var det extra pinsamt för då stod folk och glodde..å jag är typ yngst..haha..men man ska inte bry sig allt för mycke för alla gör det dom vill göra:p
Idag har jag jobba till halv tre=) Å det är första dagen på denna vecka som jag mår bra=) det känns skönt..hata och må illa!..får hoppas det håller i sig nu då...
Har hållt på städa , vika tvätt och diska och nu väntar jag på maten..Sedan kl 20 ska jag fara på fys pass:p..


"Ja. Jag är ledsen för det Tellan, jag är svår att få tag i nu mera :S Mycket med utbildningen att göra. Och sen flyttar jag juh också. Men jag ska försöka hinna med att träffa dig också ^^
Men du får aldrig glömma att jag älskar dig min underbara vän och jag är glad att jag lärt känna dig :D Kramar
"


Fick denna kommentar och jag blev så glad!Det är så skönt och höra dom orden..Christer du vet jag älskar dig med i massor och jag är glad att har dig..du är så snäll och klok å ställer alltid upp..å man kan alltid prata med dig
Det är kul att du flyttar för dig men synd att vi inte kommer ses så mycke=(...men hoppas allt går bra för dig och att vi syns snart! Å hoppas du fortfarande sen kommer läsa min blogg..så du har kolla på mig:p haha
Love you!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!