5/2

Idag har jag mått bra..men igår mådde jag så jävla illa å skakis var jag och tungandad det var jobbigt!
Så idag så vi varit till backen sväng och kolla på alla som åker..Jag har ju fått min bräda hem nu men jag ville som inte åka själv..ville gör nått som alla kunde vara med på..men visst kom massa gamla minnen upp när man åkte när man var minde och alla skidresor man gjort..ååh man sakna!
Kom inte på nå bättre att göra så vi åkte och handla på ica och sen for vi och käka på knuten jag åt oxfile med rödvinsås..*mm* så gott det var!!
Så nu sitter man här mätt fortfarande..och plus att jag börja må illa igen..Blää!..det känns som man skulle få upp snart..men det går över..
Så nu sitter jag och inväntar på att melodifestivalen ska börja=) Som startar hemma i Luleå=)...jag har varit på genrep ett år med Tove å det var skojj=)..så man borde fara någon gång det hade varit kul=)
Men det är nån timme klar så får försöka fördriva tiden med nått:p
Se Ya !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!