6/2

Melodifestivalen var ju inte så mycke och hurra för..
Ja det är ju samma skit varje år men ändå ser man det..det är de bland ett nöjje man har..tragiskt!..eller egentligen inte..det var mycke bättre förr!..haha..men nu ska dom krångla till det..det borde vara en stor fet kväll där de är massa låtar!..
å idag är det så konstiga låtar..fast det kankse tillhör att det ska vara modernt..vad vet ja..haha..
Låtarna sög! Den ända låten som jag tyckte var bra som kommer borra fast i mitt huvud och det jag kommer dansa till är Dannys..men det är ju ingen vinnar låt direkt..men men..
Annars idag har vi varit till Sidberg och Hälsa på jockes farmor och farfar=)..åt våfflor å mådde gott=)
For sedan förbi svärmor en sväng och jocke kolla på hennes dator...dessa datorer!Man kan bli tokig om dom inte fungerar..Ja allafall jag:p..hehe..
Sen har vi städa lite men resten tänker jag ta i morgon:p
Så nu har jag varit på spinning..som var så jäkla jobbigt!!..ja jag är lite otränad:p..haha..uch mina ben var som skakis:p
Nej fan nu börjar Wallander..
Hej då!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!