Burlesque

Såg den filmen nyss och dom två kända brudarna Cher och Christina Aguilera är med..och det handlar om en tjej detta fallet Aguiler som drar från sin stad för vilja nå sin dröm med att sjunga å dansa..Hamnar på ett ställe som heter Burlseque som Cher är ägare..Jag orkar inte berätta för mycke men hon lyckas allafall få sjunga å dansa då den där klubben..Det blir kärlek och avundsjuka..jadajada..
Filmen var för jävla dålig!
Dom dansar i avklätt å ålar sig i sån kallad dans..Känns mer som ett hor hus..Jag är så trött på det att kvinnor ska framstå som objekt å att flickor drömmer om att stå halv nakna å åma sig...fattar inte på mig detta! kändes som en musikvideo å att Cristina vill käna in sig en kova som hon säkert komma släppa dessa låtar..
Inga bra låtar..å för mycke gapande..den ända låt som var bra var sista låten..man börja gäspa redan 15 minuter in i filmen..
Skulle jag har sett den på bio hade jag krävt tillbaka alla pengar!
Värdelöst!
Men Christina är ändå den bland dom vackraste kvinnor som finns och en fantastiskt röst!

Nä nu ska jag sova
God Natt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!