Den hemliga miljonären

Jag har suttit och sett på den hemliga miljoären på internet..Och måste säga att det ett otroligt program..jag grät lite!
Ni som inte vet handlar det om miljonärer som ska leva fattigt i en vecka och leva på 50 kr per dag till mat..så får dom se hur dom bland dom fattiga i Svergie lever..Dom får ett helt annat persperktiv på livet..plus att dom ger massa pengar till dom som insperarera dom som hjälper dom fattiga..
Det finns som många otroliga människor där ute..Även om dom inte har mycke pengar så tar dom få kronor för att hjälpa dom som behöver det..det kallar jag vardags hjälte! och sen att dess miljonärer ställer upp och hjälper till med pengar...Det finns mycke ont här i världen men det finns lika mycke gott också!
Och det finns dom som hjälper utsatta djur också är helt fantastikst tycker jag!
Allt det behövs!

Jag ska försöka inte klaga så mycke på att jag inte får resa utomlands å sådana saker..när det finns människor som knappt har mat för dagen och människor som ger sina sista pengar till dom behövande..Det borde finnas fler som dom!
Nä man bli insperarad av sånt där!
Att det lilla kan hjälpa ändå mycke!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!