Fin Som Jag Är !

För någon dag sen så sa en vårdtagare till mig "Du har en sån snygg jacka och du är så snygg i den så du inte kan förstå så fin du är, Du borde kolla dig i spegeln så får du se"
Så gulligt sakt! Tänk att så lite kan göra en människa glad!
Jag har hört av andra vårdtagare vilken vacker ung tjej jag är, Hur snäll och söt..Å att jag är så mager..haha..å en fin en kropp..Å att om jag ändå vore ung då hade man inte tacka nej till en sån fin tjej
Jag blir glad varje gång man hör sånt=)..Själv har man så dåligt självförtroende..så själv tycker man att man är tjock och ful..
Men man är ju presic lika fin som man är..det är bara det att man har svårt att intala sig själv det!
Jag får ju hör var och varannan dag av jocke när han tittar å säger att jag är så vacker och jag är så söt..å jag bara..ähh det är jag inte alls det!
Jag har svårt att ta emot komplimanger...
Men det är viktigt att man ger komplimanger till varandra då och då..och framför allt också ta emot dom..
För alla behöver vi det..vi mår så mycke bättre av det och det höjjer ens självförtroende då!
För jag ser mig på ett sätt så uppfattar andra på ett annat sätt.
Sen måste jag bara säga det därför jag gillar mitt jobb..man ger och tar!..Det är det där lilla extra!

För Vi är Fina som vi är!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!