Helgen

Min helg har varit super nice! Även om den kanske inte blev som man hade tänkt sig men det hade jag räkna med när jag for..haha..
Det vart en nykter helg också..ha!jag kan faktiskt fara till lule å vara nykter..haha:p

Jag for på torsdagen när jag slutat..flexade lite..så var framme vid sex då jag och Klotski drog en dejt på max:p ..
sedan skjusa jag hem han och jag drog till min kära mamma=)..sedan åkte jag till pappa och sov där:p

På fredagen for jag och Hellan pellan till boden och for med Marie och bada på nordpoolen på realxen..visste inte änns att dom hade en:p...så vi bubbla och badade..och åkte även lite vattenkana:p Jag käka varma chips å Marie och Helena käka mat:p..Hade så mysigt med mina fina tjejer<3..
Kom hem rätt sent så käka middag hos pappa=) skujsa lilla syster och hennes kompis till ica för handla godis..å jag försökte panik veta vilka som skulle med och bowla..Magnus ringde men tyvärr var det fullt ända till nio å dom stänger tio å vi var några stycken så vi hade fått stress bowla:p..Så vi bestämde för ta en film kväll..Jag for och hämta Klotski å Stini..så när vi kom så var Magnus, Ida, Vicky och Anders där..dom poppa popcorn för ett helt kompani..haha..å nötter å chips..massa gott!..Vi såg på " I rymden finns inga känslor"..jag var väl lite skäptiskt till den först..Men fick många skratt..En film som måste ses!..men först så slog dom på så stoppade dom för blinda så en röst förklara allt dom gjorde..höll på bli tokig å trodde filmen skulle vara så..men vi kom på det sen..haha..men den var fan ännu roligare när det var för blinda:p
Det var en trevlig kväll med underbara människor!

Lördagen så var jag och Anna å Klotski på storheden jag kolla på hm om jag hitta nå..har ju presentkort på 500 sen jul..men hitta inget!..skjusa Klotski på jobbet och jag och Anna for toll sub way..mötte upp hennes syster Linda å vi käka..Men dom har inte alls lika gott som sub & company..haha..
Så mötte jag Camilla där min tjej jours tjej och gamla arbetskollega..hon skulle på bröllop..hon trodde inte hon skulle träffa mig för staden är ändå så stor..haha..men världen är liten!
Sedan for vi till Teknikens hus..å pilla å lekte..haha..inte lika kul som när man var när man var liten men roligt tidfördriv om man inte ha nått att göra:p
For sen till mamma å käka..å jag fick alla hjärtansdag present..500kr plus en elefant man kan hänga i bilen..Tack min underbara mamma<3
Vi skulle dra repris sen med film kväll..men det vart bara jag å Helena..men vi hade så mysigt!..skönt å få bara vara med henne nån gång=)..Så vi såg på Horton som är för jävla rolig!..Sen prata vi å kolla igenom bilder å låtar på hellans tele:p

Söndag så var jag till Marie i Boden å kolla på hennes lägenhet som hon håller på renoverar..Alldeles själv!Hon är så duktig min gumma=)..vi traska till coop å apoteket..marie handla lite mat och fika..å jag handla ett kort å choklad till pappa, lilla syster å maria..å en jätte fin blombuket till mamma=)
Så vi satt hos Marie och fika=)
Drog sen hem till pappa å dom hade hunnit käka redan..prata å pappa snaska i sig choklad:P..sedan drog pappa till ume å jag till mamma med blombuketten å hon blev så glad=) prata å sen for jag å hämta jocke på buss station så drog vi å klotski å käka på max:P resten av kvällen var vi hemma hos pappa å såg wallander å käka godis=)

Det var min helg=)
Den har varit så bra!
Tack!
I Love ya I Love ya I Love ya !!!!


tog typ inga bilder men blev nån på teknikenshus :



Kommentarer
Lina

Du skulle ha kommit förbi här!

2011-02-16 @ 09:24:27
URL: http://linow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!