Maria

Idag har man namsdag så grattis till mig och pappas sambo som heter å alla andra Marior där ute:p

Jobbar helgen är över..som är himla skönt!..
min granne lyckas ju ha fest denna helg med..hon har alltid fest när jag har jobbar helg..lite irriterande för när jag väl är ledig är det totalt dött!..känns om hon har mitt schema..haha
Ja nu kom jag in på nått annat..haha:p..
Har jobba hela dagen idag så man känner att man vill ha lite ledighet...Fast har suttit hela eftermiddag på utbildning som handlar om stress.
Nu sitter man här trött och inne på en 6:e dagen på huvudvärk..jippi!eller så inte!..men man är ju som van..å det är inte så mycke värk idag..haha
Hade tänkt att fara å springa ikväll men eftersom det är så skönt väder så tänker jag ta mig en promenad=)..ska ladda min tele med ny musik:p
Gu så skönt å få vila ut i morgon å få vara ledig!
Nä undra om man ska ta å betala min räkning har bara hyran å betala..så skönt!..så fick jag ut mer denna månad för mina semsterdagar jag inte tog ut..så nu är det å spara undan så kankse det blir en utlandsresa till slut:p..man vet aldrig..
Å en till sak...Min pärla är nu hemma igen=)..det var inte toplockspackingen..men dom har gjort massa annat..så nu är han som ny igen..haha!..men det var skönt att han fick lite spa..haha!




Kommentarer
Anonym

Grattis på namnsdagen.

2011-02-28 @ 21:04:57
Anonym

- tack så jätte mkt! blir verkligen jätteglad av att höra det!

2011-02-28 @ 23:55:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!