10/1

Helgen har varit lugn..vad annars nu när man är hemma i lycksele igen!men på ett vis är det skönt och ha en lugn helg nu när man har varit till lule flera gånger:p...
Den har mest bestått av diska, städa och tvätta..å sett på film=)och igår var vi till svärmor och åt middag..
Satt och läste gamla blogg inlägg..å läste på nyår å 3års förlovning..då slog dig mig..just det fan på nyårsafton hade vi varit förlovad i 5år:p..haha..jag fråga jocke vad vi hade glömt å han fatta inget men sen så bara "ja,just de"..snacka om vi har kolla:p..så det har vi inte fira..men vi firar aldrig våran förlovning eller våran dag vi vart tillsammans..vi är inte så himmla brydd om det..haha..men någon gång ska vi göra det..när vi kommer ihåg det:p..haha..
Jag läste blogg inlägg och tänkte tillbaka i tiden och på 2010..jag har ändå haft det jäkligt bra=)jag har gjort en del ändå..visst livet går upp och ner..men jag har det bra..
Sen att man blir deprimerad när man kommer tillbaka till livet i Lycksele..men det har jag levt med i typ 4år..men det är så skönt att då komma hem och må bra och få leva=)..Men Jeanette sa till mig att bara åka hem nån gång då och då..för resten av året må som jag mår är inte bra..att jag borde ha någon och prata med här när jag behöver det..som en psykolog..Å jag har fundera på det..men jag vet inte!..
Livet blir aldrig som man tänkt sig ändå!
Nä nu ska jag inte sitta å prata om sådana saker..
Igår var jag å träna..det har jag inte varit sen före jul:p..jag hade boka spinning pass men det vart inge..så jag valde att springa på löpbandet en halv timme=)..men när jag gick där ifrån så vart jag yr och fick ont i hjärtat..när jag kom hem så var jag verkligen tvungen att ta djupa andetag..men man ska väl inte träna när man börjar bli sjuk..
Idag jobbar jag 16 till 21..så vad som händer idag så säger jag bara..ingenting alls!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!