13/1

I natt har jag sovit på soffan för jocke snarka så förbaskat..å ont i ryggen fick jag konstigt nog..
Idag har även Jocke legat hemma å är förkyld och ont i öronen:p
Jag har nästan lega hela dagen i sängen..men kände mig lite bättre å blev rastlös så tog tag i disken:p
Nu har vi legat å sett film den nya megamind:p En kul en film å den var bra faktiskt så rekomendera den om man gillar barn film..haha:p
Fast det hade varit coolare å sett den på bio i 3D
Huvudvärken har kommit i massor och känner mig inte krya alls! Är alldeles varm..Ska väl krypa ner i soffan resten av kvällen, ja jag kankse borde ta mig en dusch..det känns som man har tio liter fett i håret:p
I morgon jobbar man 7 till 16:30..Jobbigt!när man är sjuk alltså..får se hur det går i morgon..jag ska till jobbet å jobba!!!

Kommentarer
Pia Arnehed

Vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! (: Ha en spännande dag =P

2011-02-23 @ 23:12:07
URL: http://jade.se/paketresor

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!