14/1

Jag har mått mycke bättre idag=)så blev man bjuden på go fika också så kunde inte bli bättre fredag:p..men jag är fortfarande inte helt kry..känner inte så mycke smak när jag äter=(
Men nu när jag kom hem så har jag haft lite ont i hjärtat och tung andad men det har lätta nu som tur är :p
Har prata med mamma en låång stund..lilla mammsing!
Jocke har varit till vårdcentarlen idag och han hade nästan öroninflamation..så nu ska han knappra massa piller!..
Så nu ikväll hade jag inte tänkt göra mycke alls..bara vila upp mig ännu mer inför i morgon då man jobbar delad dag..
Känner lite panik för jag vet att jag borde diska å städa men orkar inte ta de nu när man inte är kry å jobbat hela dagen..ja jag har lu en karl till å hjälpa..men ni vet karlar hur mycke dom gör hemma:p...Så ska försöka andas å inte stressa!...
Har nu sett att jag inte ligger tio timmar i flex längre..snyft!..det gick fort å dom försvann under jul och nyår..känns lite surt..för nu kan man inte gå hem tidigare..visst man kan få minus flex men det vägrar jag!!..men då har jag tio timmar komp i stället å det är super nice!..men jag jobbar nog upp min flex tids nog:p
Nu ska jag lägga mig framför tvn resten av kvällen=)
Trevlig Helg !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!