17/1

Ja då var denna måndag snart slut..Jag har väl inte gjort allt för mycke:p...vakna vid 12 så fika man å sen städa man å diska som vanligt som det känns att jag jämt gör..jätte kul när man är ledig en dag så måste man städa men det är ett måste å så har jag inge annat för mig..Sen har jag hållt på tvätta också..den hänger fortfarande på tork och jag har varit å träna för första gången i år=)..skönt och få börja få igång det..men tog det lite på halv fart men det var jobbigt eftersom man inte är helt frisk..man ska inte pressa sig för mycke då..
Vi har ju fått lotter varje gång vi tränat och då kunde man vinna kurbad, massage och ansiktsbehandling..å jag har massa lotter hoppades på massage men hade ett jäkla nummer i från och lika så kurbad..Å jag å lotter jag vinner aldrig på det! men då sista lotten så såg jag att jag hade vunnit Ansiktsbehandling 25min å det är inte dumt=) Ska kankse gå dit i morgon och höra med dom närmare å så..Det ska bli riktigt spännande:p
Nä nu ska jag bara ta de lugnt för i morgon är de jobb igen:p
Trevlig Kväll !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!