21/1

Var å träna spinning igår för första gången sen jul och det var förjävla jobbigt..mer jobbigare än vanligt var nära att jag bara skulle ge upp men det gjorde jag inte:p...Jag tror kroppen har nog inte helt återhämta sig från förkylning..
Så sen bytte jag min vinst lott :p Så nu idag har jag boka massage nu på torsdag kl 15:30 å det ska bli sååå Skönt!
Sen idag har jag städa och diska..När klotski ringer så säger han alltid att det är de ända jag gör om dagarna..haha..det är nästan typ så:p men man måst ju!
Sen har jag jobbat nu ikväll =)
Är snart på väg i säng..För i morgon bär det upp på jobbet igen
Det är väl en del som partar ikväll å känn bara att jag vill också!! För att alla andra gör det där hemma i lule..men jag slipper vara bakis i morgon :p
nä nu är de bara he sig i säng!
Sov Gott och Trevlig Helg !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!