25/1

Jobbar helgen är nu över=) Skönt!..igår var jag riktigt trött å jobba hela dagen..så när jag kom hem skippa jag träningen och jag och jocke käka pizza oxh såg på film..det var mysig=)
Tänkte då fara och springa i dag på löpbandet..men då var det så härligt väder ute..Sol för en gångskull! Så jag tog mig en lång promenad i stället:p
Skönt att vara ledig idag=) Fått sova ut!
Annars idag så har jag diska å tvätta..så var jag och köpte färg till håret..så har färgat och slinga det..inte riktigt lyckat å slinga när man typ aldrig har gjort det å sen göra det själv..orka inte vara noga..haha..jaja men det blev som det blev..helt okej för att göra det själv..haha..
Jocke for idag till Luleå..för i morgon ska han på information på skolan..Å Jag hoppas du kommer in älskling nu i år!
så har varit själv idag..men det har gått så bra:p skönt faktiskt å få vara lite själv:p
Men jag hade gärnat velat följa med till Luleå..Man får hemlängtan när man vet att Jocke nu är hemma hos min pappa...
Gjorde mig en go sallad till middag idag av eget ihop kok..haha..men det faktiskt väldigt gott=)
I morgon blir det jobba mellan 11 och 21:30
Nu ska jag gå i säng god natt !


Hår färgen                                                              Go maten!


Före




Efter

Kommentarer
Wifey

Klart du får vara med, så fin bild på oss också tycker jag :)



Puss love you <3

2011-01-26 @ 01:12:19
URL: http://justbambi.blogg.se/
s

Det blev ju skitsnyggt :)

2011-01-27 @ 23:08:59
URL: http://frookensara.blogg.se/
Sara

Inga problem ;D duktig du är som färgar håret själv, skulle jag aldrig klara ;p

2011-01-28 @ 12:06:54
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!