27/1

Ja löning idag då:p..hehe
Har jobbat till tre idag och sen efter jobbet gock jag till hotellet och fick mig massage=)..inte dumt de!..en fint slut på denna jobbar vecka =)
Nu har man ätit sig en go middag och ska sen fara och träna fys :p
Nu har jag helg det är mycke skönt!..men rastlösheten börja krypa i kroppen å känner mig full med ös och vill göra något..men det vete det faan vad man ska göra!!..Jag har ju fått hem min bräda nu som jocke hämta hos pappa i veckan...men jag vill inte åka själv blir lite trist..men jag hoppas jag kommer på nått..annars kommer jag lägga mig ner och grina...
Uch känner mig inte manad till och träna är ganska så trött men det blir väl bra när man väl kommer dit :p


Min lånade morgon rock:p..haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!