Nyår=)

Nyår var super nice!Ja förrutom att jag decka typ vid ett..Man ska inte börja dricka kl fem..haha..jag har hållt mig lugn hela året med alkoholen men på nyår då vart man onykter..Men jag ska vara lugn med alkoholen denna år=)Jag vet nu hur mycke jag dricker och håller mig till de..
I allafall jag blev ledig fredag självaste nyårsafton=)..så jäkla skönt!så jag och jocke och nicke for vid nio mot lule..jag körde så klart:pvar lite halv skrajj nu när man har kört av vägen två gånger men det gick bra=)
När vi kom till lule så for vi och käka frukost på max..*mmm*..sen for vi till mamma en sväng och fika sen for vi till klotski och dumpa av nicke:P..Klotski har flyttat=) en väldigt fin lägenget!..for sen till pappa och duscha och gjorde i ordning oss=)for sen till klotski..då gjorde vi tre rättersmiddag..som var super gott!!förrätt var det romröra i krustader, varmrätt fläskfile med ädelostsås och potatisgratäng=)*mm*..efterrätten var frukt sallad och glass men den hann vi inte äta..haha..Drack skumpa och sköt raketer=)Vi sjöng och dansa och spela wii=)
Så skönt å få vara med dom bästa!!
Fy vad ni betyder mycke för mig!
Det var mitt nyår=)
Lite bilder(ser mångo ut på vissa hade munsår!Hellan tog lite fler bilder):
Kylen:p
Skumpa=)
Middagsgästerna=)
Mina två kockar:p
Folket börja komma och party is on!


Brudarna<3
Klotski=)
Magnus=)
<3
Nicke=)
Anders:p..haha
hihi:p

Kommentarer
Lina

Vad roligt det ser ut :) Btw så får ni ju komma och hälsa på oss i piteå, kolla huset och sånt.. ni har ju inte varit förbi oss en enda gång! Kram

2011-01-08 @ 13:25:13
URL: http://mondoblog.se/Linow

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!