Gamla tider

Igår satt jag och prata med en gamla polare som jag inte sett å prata på jag vet inte sen när..har sprungit på honom flera gånger på stan då vi prata men nu var det nått år sen tror jag...
Vi prata gamla minnen och det var som han hade fastna i det gamla och det kan jag känna igen mig i..jag har många gånger tänkt tillbaka å allt känns bittert nu eller då..
Så jag satt mig ner och fundera för en gång skull på dom där tiderna om som jag inte tänkt på ett tag..
Vi hade för jävligt kul! Vi festa i princip varje helg..vi var skit många som man hade om kring sig å lärde alltid känna nya människor..skolan var som ett minne blott:p..man njöt å brydde sig inte i nått man bara levde livet!...man brydde sig varken hur man såg ut eller om det var nå människor som var dumma man bara ryckte på axlarna å hörde inte:p
Har suttit och kolla på gamla bilder nu å njutit tillbaka=)..det finns tyvärr inte så mycke bilder sen gymnasie tiden..men hitta några på helenas pixbox:p
Har massor med bilder sen vi bodde i g-stad å det var för jävla roliga tider det med!
Men tiden går fort och jag har inte lärt mig att inte titta bak så mycke..men det är var den bästa tiden och jag ångrar ingenting!
Jag älskar alla som var med i mitt liv och gjorde det till det bästa!..synd bara att vi alla nästan försvann från varandra=(..men dom som jag fortfarande har kvar håller jag hårt om!

Här har vi några gamlar bilder, Nostalgi!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!