Sjuk=(

Jag har som varit lite förkyld bara..Jag är aldrig sjuk! Jag och jocke låg i sängen i natt å snörpla:p och när jag sen skulle stiga upp på morgonen så kände jag mig inte pigg alls!..jag var alldeles varm och mådde rent piss..klädde på mig halv gråtandes(vet ej varför jag grät) och gick till jobbet..då börja jag få ont i hjärtat och vart lite tung andad..Men tänkte kanske finns en lucka jag kan ta mig hem tidigare..Å de var inte kul och jobba när man håller på nysa ut hjärnan..sen väl på fikat när jag satt å prata med Robert å Linn så täpte min näsa helt igen och kunde inte andas där ifrån..dom bara titta på mig å fråga om jag var fökyld..:p..väl sen så gjorde om Linn om planeringen och skicka hem mig!..Söta Linn!..Så Anette skjusa hem mig där jag la mig i soffan och har legat där med ont i hjärtat och sovit heeela dagen!
Jag har aldrig varit sjuk från jobbet å jag har jobbat nästan två där:p...men tur jag är ledig i morgon kan jag vila upp mig=)Jag som hade tänkt gå på vatten gympa idag=(..men det blev det inte:p...
Jocke har gjort middag som tyvärr inte smaka så mycke när man är förkyld:(...Sitter nu här och håller på svättas ihjäl!
Och medans man är sjuk så får man ett sms "Jag Älskar dig!.."Jag skulle så gärna vilja ha dig här nu"..Söt Tove!Jag blir så glad att få sådana sms..Finare vän får man leta efter!Älskar dig i massor<3
Å Söt gumman Marie som skrev fina saker på facebook...Massor av kärlek till henne<3
Det är sådana saker som gör ens dag=) människor som bryr sig om en och är bara fantastiska=)
Nu ska jag nog lägga mig i soffan och stanna där resten av kvällen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!