Söndag 16/1 å Bio

jag har varit sååå jäkla trött idag..jäspa å hållt allvarligt på somna plus då huvudvärk på de..dagen har varit bra med massa skratt så klart..med allt som relaterat till snusk så klart:p..haha..
Men dagen gick super fort! så vips var denna söndag klar..skönt att denna jobbar helg är över=)
När jag kom hem så var det bara äta middag för sen bege sig i väg på bio=)..Jag har aldrig varit på bio i Lycksele..Wow!..haha..för det första hade dom inga varma chips..aaaw!..för det andra så hade man inga speciela platser utan fick sitta vart man ville å det gilla jag:p
Det blev den nya Narnia i 3D å den var fett nice! Inte lika bra som dom andra men med 3D så vart den nice!..mycke bättre 3D än i Tron jag såg i lule..Så var inte besviken när jag gick där ifrån kan jag säga..Så jag rekomendera å se den=)
Det var kul och göra nått för en gång skull och att jag å jocke gör nått bara vi två=)
Nu tänkte jag ge mig på å se Solsidan som alla gillar...måste bara kolla om den är rolig:p
I morgon är jag ledig som är super Skönt! Får se var dagen har att erbjuda :p
Se Ya !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!