7/7

hej och hå!
Idag har jag äntligen varit ledig=)...Så idag så kom Sara och hämta mig och vi for till Sidberg å hälsa på Margareta och Bengt..Margareta har fyllt år=) så vi åt mat och bara mådde gott..Kolla efter en vagn som men hitta tyvärr inte den=(..men kommer nog ordna sig hittar nog en på blocket..
De känns så bra att folk angegera sig och försöker fixa grejjer åt mig..De uppskattar jag, de är guld värt!
Annars idag så har jag mått bra=) och sen när jag kom hem gick jag och köpte tre isglassar..jag tro jag börja bli beroende av isglass!haha..Jag tog ut kisse på ballkongen och åt en av glassarna..mmm!
Jag har nyss ätit middag och de blev mannagrynsgröt och ett ägg=)

Så har jag prata med min kära farbrors tjej Katarina och dom hade tänkt kankse komma och hälsa på när jag får semester=) så då åker jag med dom sen hem till lule..de skulle vara super kul att åka med dom! dom är så roliga:p

Sen i morgon kommer min älskade mamma hit<3..De ska bli kul och få lite sällskap och få umgås med mamma..Vi kommer nog gå på djurparken för att jag har gratisbiljetter som vi brukar få varje år:p

De är del som händer ändå..och en del tankar som är..Dels att min kropp går igenom en förändring och livet kommer förändras..så finns de andra saker och som händer..
Men jag tar allt som de kommer och allt bli nog bra tror jag ändå=)
De känns bra att jag har mycke stöd från många människor=) De betyder mycke! och jag vet att finns dom som alltid ställer upp och finns där och dom alltid kommer göra de..och för dem dom alltid gjort också..
Och jag behöver allt stöd jag kan få också..

Tänkte snart se film som jag ladda ner..eller vad säger jag! haha..De blir och se Paul..den värkar sjuk!
För sen kankse gå i säng i bra tid för jobbar hela dagen i morgon

Trevlig Kväll=)



Kommentarer
Frugan

Ska bli så kul när den lilla tittar ut :) Love you <3

2011-07-09 @ 15:13:42
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!