SEMESTER !

Pappa och lilla syster har varit hit=)) och de har varit så kul och haft dom här!
Dom kom på onsdag eftermiddag så när dom kom for vi till knuten och käka middag..sen gick runt lite och sen hem och såg tv ohc surra..Torsdag var jag ledig så då var vi på djurparken hela dagen och åkte karusell på lyckolandet..och jag aldrig blir yr av karusell blev de å börja nästan må dåligt..inte bra!..jag hoppas jag klarar och åka i Sthlm sen...
Vi åt sedan middag på Sibylla=) sedan for jag och Amanda och hyrde film som vi sen såg=)
Fredag var jag ocksåå ledig så då for vi till badparken och bada..å där har jag inte varit på hundra år!
De var ganska skönt och bada..de var mitt första bad för i år, ute alltså:p..men de var inte allt för varmt börja sen frysa efter nån timme..
Gjorde sen biffar och spagetti till middag...Sedan for dom mot lule
Men då fick jag sen ett sms och då var Farbror nenne och frugan Katarina och min kusse Henke=)
Vi for och åt igen sen..haha..men jag hade käka vid tre med pappa så blev lite hungrig på kvällen:p
Så kära Nenne bjöd oss och de var ju super snällt!..Vi skratta och prata=)...jag diggar nenne och katarina stenhårt!dom är sjukt roliga=)
Sedan krama vi dom och dom drog vidare mot lule..


Lördag jobba jag heeela dagen..sedan åt vi middag som jocke hade laga=)..skönt och ha jocke hemma igen:p..skönt att någon mat åt mig:p..hehe
Sedan for vi till sidberg där vi vart bjuden på våfflor och kaka..å de kan man inte tacka nej till...haha:p
For sen hem och såg på den nya x-man men den var inte så bra=(..lite besviken blev jag..

Idag har jag jobbat delat..Drygt har de varit!..jag har varit så trött idag så när jag kom hem mitt på dagen sov jag nån timme..å gu så skönt de var!
Men nu har man SEMESTER!!..Fy fan vad skönt de känns!!
Men har mått dåligt idag som tusan..blää! å dom sista timmarna på jobbet kändes de nästan som att skulle spy..men tur att vi haft de lugnt ikväll så fick flexa hem=)
Så nu ligger jag och njuter av att jag nu är ledig i fyra veckor=))

Jag kommer nog inte skriva så mycke på min semester!

I morgon ska alla fall jag, jocke och svärmor fara till Åsele marknad=) kul! har aldrig varit på marknad där..hoppas bara vädret får vara bra!


Ha de gott! Kram Hej!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!