11/6

Jag skriver inte lika mycke..men känner ingen jätte lust till och blogga...
Dom här dagarna så har jag jobba..varit ute och sprungit två gånger till..såå duktig jag är!haha..
Var ledig torsdag då satt jag ute och sola=) så har jag haft ute kisse också=) Han är såå nyfiken!
Och igår så jobba jag kväll så då var jag och jocke hundvakt för lilla Ritchi=) Marcus lilla valp..
Å han är så söt lilla vovven=) vi tog promenader och busa:p..men han tyckte de var varmt så han orka inte så mycke..stackarn!han måste tycka de var varmt..
På kvällen så hade fullt shå på jobbet..de var lite smått stressigt:p..men när jag väl fick sluta så gick jag genom stan där de var fullt med studenter..och de fick mig att få leende på läpparna..jag hoppas alla studenter fira ordentligt=)...de fick mig och tänka tillbaka och kom fram till att de är 6år sen jag tog studenten..Fy så gammal jag känner mig!!..haha
Jag gick bara igenom stan..jag stannade aldrig och kolla..men de kändes härligt med rörelse i stan!..de är så himla dött här annars..
Idag så har man jobbar hela dagen! De har ju varit så varmt denna vecka så man nästan smält bort!..men ska inte klaga när vi fått värme:p
Så idag blev jag gräsänka..Jocke kom till jobbet och pussa hejdå...känns lite konstigt..men har som inte hunnit känna efter riktigt...men nu har man ätit en god sallad från knuten=)
Ska nu hoppa in i duschen och sen ska jag dra iväg till min kära arbetskamrat Anna=))
Ha en trevlig kväll !



Min lilla gottegris!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!