16/6

Snacka att jag var duktig igår!..man måste få skryta på sig själv ibland=)
Som några vet så är jag en sån människa som älskar och sova länge och är en väldigt morgon trött människa..men igår så klev jag upp..ja nu inte jätte tidigt men ändå:p..och var ut och sprang=)..Så sedan kunde jag lugn och ro duscha och sen lata lite och sen fara och jobba vid elva=)..de kändes så skönt faktiskt å springa på morgon för sen sitta på möte hela dagen..så sen gå på efter de å jobba kväll..Man kände sig stressad eftersom man visste att man hade saker å göra! men de är tur man ha micran som jag fått tillbaka av marcus som har haft den..Så när jag sluta jobbet så for jag till Eva och Rolf och lämna nyckeln..Eva ska kolla till Simba åt mig=)Tur man har dom=) de är guldvärd!..vi prata en stund och jag fick pussa på lill valpen som dom har..en riktigt liten vilding..haha
Sedan for jag hem och börja packa som jag borde gjort i tisdags men var för lat..å kände ingen ork heller igår kväll men de var ju ett måste..sen satt jag med datorn för att få igång de trådlösa internet..trodde de skulle vara svårt men de gick hur bra som helst=)
Idag har jag jobba till kvart i två..tänkte skippa lunchen för sluta tidigare men jag hann ha en liten lunch då jag och Jonas var och åt på duvan där jag åt portergryta..Satan så go den va!!kunde äta ihjäl mig!!..men porter är ju öl å jag gillar ju öl..haha..nä men ni måste prova den ni som är bor i Lycksele :p
Just nu sitter jag på bussen på väg hem=)..Underbart!
Internet har tjorva så var tvungen att ringa support men sen gick de bara bra=)..Känns super skönt och sitta å surfa på bussen..Känns lite Lyx :p hehe...
De är vägarbeten på vägarna så vi har stått still ett BRA tag!..men vi är i rörlse igen=)...jag gillar inte å vänta!
Men tiden går fortare när man har dator=)
Jag har framme innan nio kanske..vi får se hur sen den blir..eller om han åker igen tiden..Jag tror jag kommer mötas upp av min kära bror<3..oj vad jag saknat han!..Ska bli skönt och träffa han och krama om han=)

Hoppas alla har en bra Torsdag vad ni än pysslar med=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!